Vuglec Breg

Segmenti: Lavanderia komerciale
Lloji i biznesit: Lavanderia Komerciale
Viti i projektit: 2022
Destinacionet e njohura turistike dhe lavanderitë shkojnë dorë për dore. Pikërisht këtë kishte në mendje zonja Valentina kur filloi sot lavanderinë e suksesshme profesionale me ndihmën e ekipit tonë. Por si filloi gjithçka?
“Kam punuar në industrinë e tekstilit, por nuk kam qenë e lumtur. Doja të bëhesha shefi i vetes time. Duke qenë se jetoj në një destinacion turistik, e dija se ky ishte drejtimi që doja të shkoja. Por doja një punë më të qetë, ku nuk do të më duhej të komunikoja vazhdimisht me njerëzit. Unë dhe burri im po mendonim dhe na ra në mendje – pse të mos provoni një lavanderi?” kujton zonja Valentina.
“Por ne nuk njihnim askënd që do të na drejtonte në këtë biznes. Pra, aleati im kryesor këtu ishte – interneti! Isha në kontakt me një kompani tjetër, u thashë shkurt se çfarë doja, por gjithçka që mora ishin informacione të pakta, ekskluzivisht të lidhura me çmimet. Më pas ju kontaktova dhe thjesht “klikuam”. E gjeta faqen tuaj të internetit shumë informuese dhe arrita të gjej shumë përgjigje për pyetjet e mia. Për mua, LG Commercial ishte – gjithçka në një vend. Qasja njerëzore ishte vendimtare për vendimin tim. Si dikush që nuk kam pasur kurrë kontakt me pajisjet e lavanderisë, isha e lumtur që munda t’i drejtohesha ekipit tuaj për çdo pyetje që kisha, edhe nëse e mendoja se ishte krejtësisht e parëndësishme”, thotë zonja Valentina.
Pas kontaktit tonë të parë, gjithçka shkoi mjaft shpejt. “Ne organizuam shpejt një takim për t’u takuar personalisht dhe për të rënë dakord për të gjitha detajet dhe mundësitë.
Sfida me të cilën u përball zonja Valentina në këtë fazë ishte gjetja e një hapësire të përshtatshme, financiarisht të pranueshme për lavanderinë e saj. Ajo kishte bërë tashmë një marrëveshje për një hapësirë dhe kishte planifikuar t’i dërgonte ekipit tonë hapësirën dhe planin e instalimit, por pronari papritmas u tërhoq nga marrëveshja. Por ajo nuk e la që kjo ta dekurajonte. Asaj iu kujtua se në pallatin ngjitur kishte një lavanderi dhe kërkoi numrin e pronarit. Ata ranë dakord shumë shpejt. “E dini se çfarë thonë – kur mbyllet një derë, hapet një dritare. Doli në mënyrën më të mirë – thotë ajo.
“E gjeta faqen tuaj të internetit shumë informuese dhe arrita të gjej shumë përgjigje për pyetjet e mia. Për mua, LG Commercial ishte - gjithçka në një vend.”
Duke qenë se burimi kryesor i financimit ishte kapitali i saj, zonja Valentina fillimisht ishte e kufizuar nga buxheti i saj. Me këtë në mendje, dhe sipas këshillave tona, ajo zgjodhi një paketë produktesh dhe shërbimesh.
“Produktet ishin në magazinë dhe çdo gjë shkoi pa probleme që atëherë. Më vizitoi tekniku juaj dhe më dha rekomandimet e tij, të cilat i mora shumë seriozisht. Kështu që kur erdhën produktet, gjithçka u krye në vetëm 3 ditë dhe ne ishim gati për të shkuar. Në fillim të majit hapëm një lavanderi për klientët.” – kujton ajo.
“Kur klienti i parë erdhi dhe pyeti nëse mund të bënim lavanderi për banesën e tyre – ishte thjesht ‘wow’ për ne. Në muajin e parë lamë disa batanije aty-këtu, por me kalimin e kohës njerëzit filluan të pyesnin për ne. Diku nga mesi i qershorit, gjërat u nxehën. Unë e promovova lavanderinë përmes fletushkave dhe kartave të biznesit. Kam vizituar edhe hotele, vila dhe restorante më të vogla. Kështu kemi marrë disa klientë dhe i kemi mbajtur falë cilësisë së shërbimit tonë. Zgjedh gjithmonë cilësinë në vend të sasisë dhe, falë fjalëve gojore, rrethi i klientëve tanë besnikë po rritet dita-ditës”.
Dhe sa i përket gjeneratorit të ozonit BW, zonja Valentina është thjesht e kënaqur. “Që në fillim vura re një ndryshim të madh në larjen e këmishave sintetike të burrit tim. Dikur kisha shumë vështirësi duke u përpjekur të largoja erën e keqe, por pas përdorimit të ozonit ajo u zhduk plotësisht!
“Dua të theksoj gjithmonë se ne përdorim ozonin. Klientët e dinin tashmë se si funksionon në përgjithësi, por doja t’i edukoja edhe më shumë përmes materialeve tona promovuese. Reagimet e tyre ishin shumë pozitive.”
“Era dhe butësia nuk kanë qenë kurrë më të mira. Kjo është vënë re edhe nga të ftuarit në akomodimin e klientit tonë. Kur një klient vjen tek unë dhe thotë se merr vlerësime pozitive në booking.com, se rrobat janë krejtësisht të pastra, të bardha dhe të buta, ky është komplimenti më i mirë! Të gjithë në këtë biznes kanë probleme me njollat e kremit të diellit, por ne kemi gjetur formulën perfekte për t’i hequr qafe ato”, thotë ai me krenari.
Zonja Valentina thekson se sa i rëndësishëm është për të shërbimi pas shitjes. “Kur je në mes të sezonit, nuk ka kohë të presësh që të zgjidhet një problem dhe këtu bëhet kyçe disponueshmëria e shërbimit. Sa herë që kisha një pyetje ose një situatë, sa herë që shtypja butonin e gabuar – thirrja ekipin tuaj dhe pyesja ‘Tani çfarë?’ Nuk kisha përvojë me pajisjet e lavanderisë dhe kjo është arsyeja pse kjo mbështetje do të thoshte shumë për mua. Për shembull, unë pata një situatë me një hekurosje të sheshtë – rrobat po ngjiteshin në të. Tekniku juaj erdhi dhe ne e rregulluam atë në të njëjtën ditë.”
Gjithashtu, zonja Valentina dita ditës bëhej gjithnjë e më e aftë në trajtimin e pajisjeve. Thjeshtësia e përdorimit të tyre kontribuoi shumë. “Në fillim më dukej se hekuri ishte shumë i shpejtë. Tani që e kam kapur ritmin, as shpejtësinë nuk e dalloj – qesh.
“Mund të blini pajisje kudo – por çfarë ndodh më pas? Kjo është arsyeja pse unë gjithmonë them – nëse dikush më afrohej dhe më ofronte diçka – do ta falënderoja dhe do t’i thoja që tashmë kam ekipin tim të ëndrrave me të cilin po rritem.”
Një gjë tjetër konfirmon se sa mirë e menaxhon zonja Valentina sipërmarrjen e saj të biznesit – numrat.
“Njerëzit na thanë se viti i parë do të thotë minus, i dyti zero dhe në fund i treti një fitim. Por ne nuk kemi asnjë minus! Mund të thuhet se pajisjet paguhen vetë që në vitin e parë. Përveç kësaj, ne presim intensitet edhe më të madh këtë sezon!”
Si përfundim i kësaj historie suksesi, zonja Valentina thekson: “Këshilla ime për fillestarët e këtij biznesi do të ishte padyshim që të punësojnë një ekip ekspertësh që do t’i ndihmojnë në procesin nga ideja në realizim, por edhe më vonë, përmes mbështetje pas shitjes. Për mua gjërat më të rëndësishme janë komunikimi i mirë dhe besimi. Dhe pikërisht kësaj ia atribuoj suksesin e biznesit tim.”
“Njerëzit na thanë se viti i parë do të thotë minus, i dyti zero dhe në fund i treti një fitim. Por ne nuk kemi asnjë minus! Mund të thuhet se pajisjet paguhen vetë që në vitin e parë. Përveç kësaj, ne presim intensitet edhe më të madh këtë sezon!”
Zonja Valentina realizoi me sukses ëndrrën e saj me LG Commercial. Tani është rradha jote! Ne jemi këtu për t’ju ndihmuar të gjeni zgjidhjen më të mirë për biznesin tuaj, ndaj – na kontaktoni!