Vilat Zarka

Segmenti: Lavanderia komerciale
Lloji i biznesit: Restaurant Winery
Viti i projektit: 2022
Ky është një fshat turistik i orientuar drejt familjes, i cili mirëpret me kënaqësi vizitorë nga Kroacia dhe nga e gjithë bota që nga viti 2005.
Në qendër, ju mund të gjeni restorantin e tij të famshëm që shërben ushqime tradicionale dhe një bodrum vere. Pranë restorantit mund të gjeni shtëpitë tradicionale, të cilat janë tërësisht të renovuara dhe të pajisura plotësisht për vizitorët. Pamje të bukura të vreshtit, pellgjeve të vogla, livadheve, shtigjeve të peizazhuara, pishinës së pafundme, fushave sportive. Kjo është vetëm një pjesë e objekteve që vizitorët që kërkojnë relaksim, si dhe subjektet e biznesit që kërkojnë një vend për të mbajtur seminare apo ndërtimin e ekipit, kënaquni këtu.
Kjo pronë e bukur është rezultat i vizionit të familjes dhe punës shumëvjeçare. Një hap të madh përpara në këtë histori të suksesshme ka bërë së fundmi zonja Ines. Falë shpirtit të saj të shqetësuar sipërmarrës, ajo vendosi të hapë një lavanteri që do t’i shërbente kryesisht nevojave të resortit turistik, por do të ofronte shërbime edhe për bizneset e tjera të lagjes. Ajo zgjodhi ndihmën tonë si aleate të saj në këtë sipërmarrje biznesi.
“Më parë kam qenë pronarja e një restoranti të ushqimit të shpejtë dhe problemi më i madh me të cilin u përballa ishte gjetja e një fuqie punëtore cilësore”. Pasi mbylla atë restorant, mendova për një kohë të gjatë se cila do të ishte lëvizja ime e radhës sipërmarrëse. E vetmja gjë që dija ishte se doja të ofroja një shërbim.
Pas shumë mendimeve kuptova se gjatë sezonit turistik faturat për shërbimet e lavanderisë ishin mjaft të larta. Shumë objekte, si restorante, dhoma dhe pishina, nënkuptojnë gjithashtu shumë lavanderi të pista. Më erdhi mendimi – mund ta bëja!’
“Unë jam e re në këtë biznes dhe kjo është arsyeja pse unë gjithmonë pyes çdo gjë dy herë. Përpara kësaj, e vetmja përvojë lavanderie që kisha ishte në shtëpinë time”
Vendimi për të nisur një lavanderi për zonjën Ines nuk ishte impulsiv. Ajo gjeti kohë për të hulumtuar, për të pyetur për zgjidhjet dhe produktet konkurruese dhe për të lexuar përvojat e njerëzve të tjerë. Ajo iu drejtua ekspertëve tanë të shitjeve për herë të parë katër vjet më parë. Ajo donte vlerë të madhe për paratë, por ajo që ishte vendimtare për të ishte faktori njerëzor, dhe kjo vjen me shërbimin pas shitjes.
“Mund të blija dhe të importoja pajisje – por kush do të më ndihmojë kur të lind një problem?”, thotë me buzëqeshje sipërmarrësja. “Unë nuk jam vetëm shef, bëj gjithçka. Unë kam kutinë time të veglave dhe nuk e kam problem të punoj. Unë jam i interesuar për gjithçka – nga viza më e vogël deri te filtri. Unë jam ashtu lloj njeriu. Unë jam e re në këtë biznes dhe kjo është arsyeja pse unë gjithmonë pyes çdo gjë dy herë. Përpara kësaj, e vetmja përvojë lavanderie që kisha ishte në shtëpinë time.’
Ajo thotë se për të ana njerëzore është faktori më i rëndësishëm në çdo biznes dhe se ekipi i pas shitjes duhet të jetë një lloj psikologu, i aftë për të qetësuar klientët dhe për t’u paraqitur atyre një zgjidhje. Vera e kuqe dhe vaji i kungullit janë specialitetet e çdo restoranti tradicional këtu, por njollat që lënë janë një problem i madh për zonjën Ines. Prandaj, ne e vizituam atë dhe mbajtëm një edukim për larjen dhe hekurosjen.
“Një trik tjetër që më tregove është mënyra e përgatitjes dhe organizimit të punës. Edhe një herë, faktori njerëzor doli të ishte më i rëndësishmi. U gëzova shumë që gjete kohë për të më mësuar, kjo do të thotë shumë për mua. Gjithashtu kërkova nga kolegët tuaj mostra profesionale të produkteve që do të doja t’i testoja në njollat këtë dimër.’
“Ju na dhatë me vizatime instalimi që ndihmuan vërtet punëtorët tanë të ndërtimit. Ne vendosëm dyshemenë industriale dhe hap pas hapi gjithçka ra në vend.”
Procesi i të menduarit për fillimin e një lavanderie ishte i gjatë dhe i plotë, por realizimi ishte shumë i shpejtë – në më pak se dy muaj. Hapi i parë ishte përshtatja e brendshme. Ne ndihmuam në zhvillimin e konceptit për të shfrytëzuar në mënyrë optimale hapësirën, por edhe për të shmangur gabimet më të shpeshta. Vizualizimi 3D ishte shumë i dobishëm në këtë proces.
Produktet ishin në magazinë dhe u dërguan në më pak se një muaj. Aventura ka filluar. Janë dorëzuar dy lavatriçe profesionale dhe dy tharëse rrobash profesionale me kapacitet 10 kg, një rul hekurosjeje 140 cm i gjatë dhe një tavolinë hekurosjeje. Ajo gjithashtu investoi në një BW gjenerator ozoni dhe pompa dozimi automatike.
“Gjatë vitit kam dy punonjës, por me fillimin e sezonit të ardhshëm planifikoj të punësoj edhe dy të tjerë”
“Sezoni turistik nënkupton intensitet të lartë. Kam dy punonjës për pjesën tjetër të vitit, por në fillim të sezonit të ardhshëm kam në plan të punësoj edhe dy të tjerë”, thotë ajo me entuziazëm. “Jam shumë i lumtur që arrita të përmbush ëndrrën time të biznesit. Në këtë mënyrë, unë mund ta organizoj punën dhe kohën time si të dua, dhe kjo është një plus i madh. Sipas vlerësimit tim, produktet do të paguajnë vetë brenda vetëm dy viteve. Dhe nëse mund të shtoj – vullneti për të punuar dhe vullneti për të jetuar – ky është çelësi i suksesit dhe gjithçka që ka vërtet rëndësi!”